3 Haziran 2009 Çarşamba

İDA Europe:Turkey Map

İDA nedir?
-Sevgili Arkadaşlar;
İDA Vobis Computer,Sygic ve Ripdev.Easy Navigasyon
tarafından geliştirilen ilk Turn By Turn GPS Navigasyon yazılımıdır...
-Haritalar Dünyanın önde gelen kartografi şirketlerinden Tele-Atlas tarafından hazırlanmış ve
son güncelleme Şubat 2009'da yapılmıştır.
-Rusya ve Ukrayna dahil 39 Avrupa ülkesini kapsıyor.

Ücret:109.9USD(7 günlük deneme süresi var)

Nasıl İnstal edilir:
-Öncelikle dosya boyutu çok büyük olmamasına rağmen yükleme çok yavaş ilerliyor. Bu nedenle
Ayarlar>Genel>Otomatik kilitkonumuna getirilmeli.
-Cydia'dan install edecekseniz: Menage>Sources>Edit>Add:http://apt.ripdev.com
Source aresini eklemelisiniz.
Ben Cydia'dan birtürlü install edemedim;Icy'i kullandım(Icy'de zaten ripdev source'ü olduğu için
source eklemeye gerek yok..

-Dün yaklaşık 8 saatimi harcadığım uygulamanın detaylarını hala inceliyorum..Detayları paylaşacağım.

Dr.Şehmus










































1 yorum:

Adsız dedi ki...

Görsel yardımlarınız için teşekkürler. Bir şey sormak istiyorum aynı zamanda. Neden 8 saatinizi harcadınız anlayamadım. Ben ida yı toplamda 15 dk gibi bir zamanda yükledim ve kullanmaya başladım. Acaba kaçırdığım bir nokta mı var?